FxPro Meddeler Om Udførelsesstatistikker For Q1 2016

20. april 2016, London. Online mÌgler FxPro er glade for at afsløre nøgle handelsudførelses statistikker for det første kvartal af 2016.

For münederne januar, februar og marts, er afvigelsesprocenterne som følgende:

• Positive = 46.93%
  • Hos Salgstilbud = 31.81%
  • Negative = 21.26%

Tallene foroven viser procentdelene af handel der var udført uden afvigelse, süvel som de handler udført med negative afvigelse eller til en bedre pris end anmodet. Det er tydeligt, at disse tal ikke afslører betydelig procentdel af handel som har draget fordel af positive afvigelse, men demonstrerer ogsü en stigning pü mere end 3.5% i handler der mødte en negativ afvigelse, og en stigning pü mere end 9.4% i handler udført til en bedre pris nür man sammenligner tallene registreret i fjerde kvartal i 2015.

De første tre müneder af 2016 gav ogsü en nedgang i nye salgstilbud procenttal:

• Nye salgstilbud = 5.01%
  • Positive = 2.23%
  • Negative = 2.78%

FxPro CEO, Charalambos Psimolophitis, kommenterede:

“Det er et år siden vi tog initiativet til systematisk at offentliggøre vores udførelsesstatistikker. Formålet med dette tiltag forbliver todelt: at forsyne handlende med værdifuld information om vores servicestandard, og at opmuntre til større transparenthed i FX industrien. Det er en glæde at se udviklingen langsomt tage til, som det er at se fortsat forbedring af kvaliteten af den handelsudførelse vi tilbyder.”