info
Invester ansvarligt. FxPro is not regulated by the JFSA and is not engaging in any action(s) which may be deemed to constitute a solicitation of financial services; this translated page is not intended for Japanese residents.FxPro is not regulated by the Brazilian Securities Commission; this translated page is not intended for Brazilian residents.Invester ansvarligt. Invester ansvarligt. CFD´er er komplekse instrumenter og har en højrisiko for hurtigt pengetab pü grund af gearing. 78.90% af alle detail investorer taber penge pü denne udbyder. Overvej om du forstür hvordan CFD´er fungerer og om du har rüd til at tabe dine pengeCFD´er og SpÌnd Indsatser er komplicerede instrumenter og er forbundet med en højrisiko for hurtigt tab af penge pü grund af gearing. 80.59% af alle detail investorer püdrager sig pengetab nür de handler CFD´er og SpÌnd Indsatser med denne udbyder . Du bør overveje om du forstür hvordan CFD´er og SpÌnd Indsatser fungerer, og om du har rüd til at tage denne høje risiko for tab dine penge.
FxPro is not regulated by the JFSA and is not engaging in any action(s) which may be deemed to constitute a solicitation of financial services; this translated page is not intended for Japanese residents.FxPro is not regulated by the Brazilian Securities Commission; this translated page is not intended for Brazilian residents.Invester Ansvarligt: Handel med CFD´er involverer betydelige risikoer.

FxPro Annoncerer Lancering Af 4 Nye Instrumenter

Som en del af engagementet i at leverer dig med en bred vifte af finansielle produkter for handel, er vi glade for at kunne annoncerer at fra den 1. november 2010 vil fire ekstra finansielle produkter blive tilgĂŚngelige for handel gennem vores platform, dvs.:

• USDTRY
  • EURTRY
  • GOLDEURO
  • SILVEREURO
‘Vi tror på at [disse ekstra finansielle produkter] vil muliggør vores eksisterende og fremtidige kunders evne til at divertere deres handelsaktivitet yderligere og dermed møde deres investeringsmålsætninger´udtaler Panayiotis Xydas, Administrerende Direktør for FxPro.

Det er et faktum at populariteten for büde USDTRY og EURTRY er steget efter at flere finansielle transaktioner er blevet udført mellem Europa og USA med Tyrkiet; stigningen af disse finansielle transaktioner med Tyrkiet har resulteret i en stigning af den underliggende likviditet for disse valutapar. USDTRY og EURTRY vil udvide vores spirende marked for valutapar tilbud. Dette vil tillade vores kunder at øge deres adgang den Eurasiske region.

Handel med GOLDEURO og SILVEREURO vil levere et alternative til kunder som ønsker at handle metaller, men pü samme tid ønsker at minimere deres eksponering i USD, hvilket er den primÌre valuta imod alle metaller. Med den nuvÌrende finansielle krise har EUR ogsü opnüet popularitet.

Vores fuldt ud engageret Kundeservice Afdeling er tilgÌngelig hvis du ønsker mere information i forhold til denne meddelelse. Føl dig fri til at kontakte os, 24 timer døgnet rundt, syv dage om ugen gennem Live Chat, Call Back, e-mail eller freephone.