FxPro Annoncerer Lancering Af 4 Nye Instrumenter

Som en del af engagementet i at leverer dig med en bred vifte af finansielle produkter for handel, er vi glade for at kunne annoncerer at fra den 1. november 2010 vil fire ekstra finansielle produkter blive tilgængelige for handel gennem vores platform, dvs.:

• USDTRY
  • EURTRY
  • GOLDEURO
  • SILVEREURO
‘Vi tror på at [disse ekstra finansielle produkter] vil muliggør vores eksisterende og fremtidige kunders evne til at divertere deres handelsaktivitet yderligere og dermed møde deres investeringsmålsætninger´udtaler Panayiotis Xydas, Administrerende Direktør for FxPro.

Det er et faktum at populariteten for både USDTRY og EURTRY er steget efter at flere finansielle transaktioner er blevet udført mellem Europa og USA med Tyrkiet; stigningen af disse finansielle transaktioner med Tyrkiet har resulteret i en stigning af den underliggende likviditet for disse valutapar. USDTRY og EURTRY vil udvide vores spirende marked for valutapar tilbud. Dette vil tillade vores kunder at øge deres adgang den Eurasiske region.

Handel med GOLDEURO og SILVEREURO vil levere et alternative til kunder som ønsker at handle metaller, men på samme tid ønsker at minimere deres eksponering i USD, hvilket er den primære valuta imod alle metaller. Med den nuværende finansielle krise har EUR også opnået popularitet.

Vores fuldt ud engageret Kundeservice Afdeling er tilgængelig hvis du ønsker mere information i forhold til denne meddelelse. Føl dig fri til at kontakte os, 24 timer døgnet rundt, syv dage om ugen gennem Live Chat, Call Back, e-mail eller freephone.