info
Invester ansvarligt. Invester ansvarligt. Invester ansvarligt. CFD´er er komplekse instrumenter og har en højrisiko for hurtigt pengetab på grund af gearing. 78.90% af alle detail investorer taber penge på denne udbyder. Overvej om du forstår hvordan CFD´er fungerer og om du har råd til at tabe dine pengeCFD´er og Spænd Indsatser er komplicerede instrumenter og er forbundet med en højrisiko for hurtigt tab af penge på grund af gearing. 80.59% af alle detail investorer pådrager sig pengetab når de handler CFD´er og Spænd Indsatser med denne udbyder . Du bør overveje om du forstår hvordan CFD´er og Spænd Indsatser fungerer, og om du har råd til at tage denne høje risiko for tab dine penge.
Invester Ansvarligt: Handel med CFD´er involverer betydelige risikoer.

FxPro Fortsætter Med At Gå Fra Styrke Til Styrke

4. februar 2015, London. FxPro Group meddeler om et antal af nøgle-opererende metrikker, der afslører graden af virksomhedens vækst. En af de få mæglere som ærer deres garantier af negativ saldobeskyttelse, og virksomheden er hjem for et stort antal af handlende på tværs af industrien.

MoM (December 2014 - Januar 2015)

• Ny kundestigning på 46%
  • Volumen stiger med 16%
  • Antal af aktive kunder stiger med 31%
  • Antal af handler stiger med 44%

YoY (Januar 2014 - Januar 2015)

• Nye kunder stiger med 87%
  • Volumen stigning på 28%
  • Antal af aktive kunder stiger med 32%
  • Antal af handler stiger med 80%

Disse metrikker indikerer virksomhedens styrke i forex industrien. Nye registreringer og mægler til mægler overførelser fortsætter med at oversvømme virksomhedens kundeservice og back office teams.

FxPro CEO, Charalambos Psimolophitis, kommenterede på disse opmuntrende metrikker:

“Vi er glade for at være den valgte mægler for mange handlende og vi fortsætter med at demonstrere vækst. Vores udførelse, omdømme, fantastiske handelsforhold såvel som vores Negative Saldobeskyttelse garantier, er hovedfaktorer for grunden til at flere og flere handlende vælger os. Vi vil sikre at vi fortsætter med at være den valgte mægler ved at tilføje nye produkter og ære vores forpligtelser overfor vores kunder.”