info
Invester ansvarligt. Invester ansvarligt. Invester ansvarligt. CFD´er er komplekse instrumenter og har en højrisiko for hurtigt pengetab på grund af gearing. 78.90% af alle detail investorer taber penge på denne udbyder. Overvej om du forstår hvordan CFD´er fungerer og om du har råd til at tabe dine pengeCFD´er og Spænd Indsatser er komplicerede instrumenter og er forbundet med en højrisiko for hurtigt tab af penge på grund af gearing. 80.59% af alle detail investorer pådrager sig pengetab når de handler CFD´er og Spænd Indsatser med denne udbyder . Du bør overveje om du forstår hvordan CFD´er og Spænd Indsatser fungerer, og om du har råd til at tage denne høje risiko for tab dine penge.
Invester Ansvarligt: Handel med CFD´er involverer betydelige risikoer.

UK Forex Awards: FxPro går fra styrke til styrke

26. september 2018, London. Den 7. Episode af UK Forex Prisudgivelse blev afholdt den 26. september 2018 ved Steel Yard, London. Online mægler FxPro går fra styrke til styrke i FX industrien siden virksomheden betog to prestigefyldte priser, den ”Bedste Forex Tekniske Ekspertise” og den ”Bedste Forex Handelsoplevelse.”

UK Forex Prisudgivelse fejrede de bedste præsterende virksomheder på engelske markedspladser. Shares Magazine læsere, FX handlende, det private handelssamfund såvel som en sekvens af industri eksterper stemte på de nominerede, som de følte konsekvent præsterede de bedste evner på tværs af en række af industri specifikke parametre.

Begivenheden udnævnte de internationale virksomheder som havde adskilt sig fra konkurrerende, på forkanten teknologi, lav omkostningshandel, forståelig markedsforsknings værktøjer, avanceret uddannelsesprogrammer og verdensklasse kundeservice.