Vi udvikler os konstant for at imødekomme ændret behov hos vores kunder, og det samme gør vores brand.
Vi er engageret i det vi laver og vores nye brand identitet udtaler dette. Vi har introduceret nye elementer som artikulerer vores virksomhedsværdier for at du kan få en følelse af vores virksomhedsvision og mission.
Handel kan være kompliceret, men FxPro har gjort det nemt. Vores nye brugerflade er fokuseret på at kommunikere kompleks handel praksis på en enklere måde.
Vores brand symboler kan tage mange former for at tilpasse sig problemfrit på tværs af platforme, men deres konsistens sikrer at vores brand er genkendelig hvorind det ses. Vores nye ordlogo legemliggør vores professionelle værdier mens det fremhæver vores brands modige personlighed.
En af hovedformålene ved vores nye brand identitet er at leverer dig en optimeret, initiativ brugerflade og et forbedret navigationssystem, som tillader at du finder de informationer du behøver ved et øjekast.
Vi ønsker ikke kun at snakke med dig, vi ønsker interaktion med dig. Det er grunden til at vi har introduceret nye engagerende funktioner, integreret bevægelse og indarbejdet interaktive elementer.
For at sikre at du aldrig går glip af en chance, har vi arbejdet hårdt for at sørge for at denne nye oplevelse er fuldt ud forenelig med din mobiltelefon.
Din tilbagemelding er virkelig vigtig for os. Vi værdsætter dine kommentarer og forslag og vi bruger dem til at evaluere vores arbejde og foretage forbedringer.